Wednesday, April 14, 2010

New Tips ! TRUSTED

Apa yang dilakukan untuk dapatkan RM13.75 daripada Nuffnang kurang daripada 3 hari?

Di bawah telah disenaraikan :D

*Create as many blogs
*Put all three types of banners
*Write as many posts in innit.nuffnang.com
*Promote your blogs to friends and family

1.Saya pasangkan ketiga-tiga saiz iklan di blog saya.

2.Saya juga pasang iklan-iklan ini di 6 blog saya yang lain. (Tidak boleh didedahkan)

3.Saya hanya mempunyai satu sahaja blog yang bertraffik tinggi.

4.Blog bertraffik tinggi tu ialah NoorizamShah.com

5.Saya sentiasa update setiap hari blog saya ini. Blog lain, saya tidak ada masa untuk kemaskini.

6.Saya guna Global CPC Ads di semua blog yang saya pasang iklan Nuffnang.

7.Setiap blog yang ada iklan Nuffnang, saya tidak pasang iklan dari Advertlets.com

8.Setiap blog yang ada iklan Nuffnang, 90% target saya ialah pelawat dari Malaysia.

9.Saya sentiasa masuk ke akaun Nuffnang, untuk kemaskini akaun.

10.Jika ada masa, saya akan ping akaun saya di innit.nuffnang.com

11.Saya akan sentiasa pastikan akaun member saya adalah berstatus Glitterati.



TIPS SUPAYA IKLAN NUFFNANG SENTIASA KELUAR DI BLOG


STEP 1
Log in akaun Nuffnang anda

STEP 2
Blog Manager

STEP 3
Update Survey

Pada "Update Survey", soalan 6 di section 2. Tandakan semua jenis produk supaya, iklan Nuffnang sentiasa keluar di blog anda.

STEP 4
Submit
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 comments: on "New Tips ! TRUSTED"

Pajill Nostra said...

tq for this info yg berguna untuk blogger2 baru..
berblog boleh menjana pendapatan pasif.

Tgk post terbaru saya: Hot Tips: Nuffnang oh Nuffnang!

Post a Comment